Wednesday, March 4, 2009

turun lagi

pagi tu... bgn2 tgk tingkap..tgk2 putih jer... subhanallah.. ais turun lagi dari langit.. kali ni agak lebat, dan mungkin paling lebat utk winter kali ni. baty n bazli dah melompat-lompat.. 2 3 hari sebelum tu baty asyik menerai baju ski nya jer.. yg di beli dari ojisan:D setelah misi mizuho kecundang dek kerana hujan. hihihi.. macam tau tau jer salji nk turun lg. alhamdulillah kan;). kali ni puas main.

gambar ni di ambil di sekitar kawasan rumah kami,
Photobucket
Photobucket

lepas pose kawasan rumah, melangkah ke taman belakang rumah plak
Photobucket
Photobucket

lepas pose kt taman belakang rumah, melangkah ke ikoi no mori pulak, taman awam yg terletak lebih kurang 4km dari rumah
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
dan yg ni gambar belakang klinik komazawa (paediatrician fevret satu ketika dulu)
Photobucket

masa kt ikoi no mori tu..
takde org pun kt situ, hanya ada 4 org malaysia yg peghak:D
bazli tak tahan sejuk.. terpaksa ganti2 jaga dia dlm keta..batriysia main sakan.. sampai basah kuyup kepala.

No comments:

Post a Comment