Thursday, June 11, 2009

kujira (kapal selam)

dah habis cuti sabtu ahad.. kami meneruskan program jalan2 .. tp kali ni kami2 jer tanpa hafiz.. sib baik paksu terer orientering.. tlg tgk map... smpi jugak kami ke sogo dgn bantuan buku map chugoku hari selasa aritu.. rabu kami ke muzium kapal selam kure dgn bantuan helmi n majelan.

muzium ni kami 1 family dh pernah pegi haritu.dengan family kak kudnie helmi. masa tu cuti golden week.. ramai sgt org ... nk masuk kujira pun beratur.. pegi kali ni mmg best.. org takde sgt.. layanan 1st class... siap diperdengarkan bunyi whale n dolphine lg:D buat illumination dlm kujira lg.. boleh amik gambar smpi tmpt yang pegi aritu dia tak bagi amik gambar.. so.. kesimpulannya.. baik pegi hari weekdays:D

wbgpun.. thanks to helmi n majelan.jasamu di kenang;)


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

1 comment:

  1. Waa.. canggih nya muzium siap ada kapal selam.. hehe..

    ReplyDelete